Diskuse

Sympatický neplatič nájemného.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ačkoliv s většinou článku souhlasím, mám pocit, že odvezením jeho majetku do sběrného dvora jste porušil ústavní zákon o vlastnictví a majetku.

0 0
možnosti

Verit se neda prakticky nikomu. Ani ten clovek sam treba puvodne nezamyslel byt neplaticem, ale proste se jim stal. Ja jsem casem zjistil, ze lidem nesmim prisuzovat schopnost logickeho mysleni, nesmim si nikdy rict, jak bych to udelal sam, protoze lidi jsou ruzni a mnozi prilis neuvazuji. Pokud vas treba nekdo muze ted hned obrat o petistovku anebo pockat do zitrka a mit misto petistovky treba 10 000, je pravdepodobnejsi, ze vas ihned obere o petistovku, cimz si sice zavre cestu k deseti tisicum, ale lepsi vrabec v hrsti nez holub na strese. Kolikrat jsem se divil ruznym nepoctivcum jakym zpusobem resili situaci a jak se kvuli blbosti dostali do jeste vetsich prisvihu, ale stejne do toho sli...Takze zaver zni neverit lidem a nepredpokladat logicke chovani...

2 0
možnosti

A jestlipak vite, ze jste vniknutim do jeho bytu spachal trestny cin ? Tim se nechci zastavat neplatice, spis ukazat na to, jak debilni mame zakony.

2 1
možnosti

;-D majitelem je však vlastník, já měl spíš problém s tím že jsem vždy vše platil a stejně mě ojebali o kauci :-/

1 0
možnosti